sâmbătă, 5 martie 2011

leapsa



Am primit acest premiu de la ionix, careia ii multumesc frumos si imi cer scuze ca abia acum l-am postat :*

Premiul este insotit de doua lepse:

1.Să stabilesc obiective pentru blog:
  • imi doresc ca toti cei care imi viziteaza blogul sa vada din ce in ce mai multe retete reusite atat prin modul lor de preparare, cat si prin calitatea pozelor ( tin sa precizez ca eu pana nu demult am facut poze cu un amarat de telefon, care s-a stricat, iar cele mai reusite poze ale mele sunt facute cu web-ul pentru ca nu am un aparat foto bun care sa scoata in evidenta ceea ce eu imi doresc)
2.Să enumăr 10 lucruri care-mi fac plăcere:
  1. primul si cel mai important este sa-mi vad copilasul sanatos.
  2. sa le pot oferii baietilor mei ceea ce isi doresc.
  3. sa-i incant in fiecare zi cu bunatati facute de mine cu multa dragoste pentru ei.
  4. sa iesim la aer toti 3.
  5. Sa fim ferciti si sa ne iubim toata viata.
  6. sa fiu iubita !!!!
  7. sa ascult muzica anilor '80.
  8. sa vorbesc cu prietenii mei reali si virtuali, care sunt foarte multi.
  9. sa fac cumparaturi, dar sa am si cu ce :D:))
  10. sa savurez un pahar de cola si sa mananc o pizza :D
Predau leapsa mai departe la 7 blogherite:
  1. Dana
  2. Ana
  3. Nadina
  4. flori
  5. ela
  6. cristina ( diva in bucatarie )
  7. olesea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)