marți, 17 mai 2011

pilaf cu pui la tuci






Ingrediente

  • 3 pulpe
  • 2 cani de orez
  • cateva cepe verzi
  • 1 morcov
  • 1/2 pastarnac
  • o felie subtire de telina
  • sare
  • piper
  • secretul gustului ( optional )
  • patrunjel

Mod de preparare

Spalam si taiem pulpele, dupa care le punem la fiert in apa cu sare.
Intre timp, punem 2 linguri de ulei in tuci, calim ceapa, cu morcovul, pastarnacul si telina cateva minute, dupa care adaugam si orezul spalat in cateva ape si le lasam sa se caleasca usor.
Dupa ce a fiert carnea o mutam in tuci, punem supa peste si dam la cuptor app 40 de minute la foc mediu.
Verificam din cand in cand si daca mai este nevoie completam cu supa.
La sfarsit condimentam dupa gust si asezonam cu patrunjel verde tocat fin.
Servim alaturi de o salata.
Pofta buna!


4 comentarii:

  1. vai ce bine arata dana!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc alina, am avut ajutor de nadejde ;)) pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. daaaaaaa, vadddd, dar ce a crescut!

    asa pofta mi-ai facut azi cu pilaful ca am incropit si eu un pilaf cu ce am avut prin casa, tare bine mi-a picat nu mai mancasem pilaf cam de 1 an, mi-ai amintit.
    pupe,
    alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa, a crescut, in iulie face 2 anisori :)

    noroc cu mine, ca altfel mai trecea un an si nu mai mancai :))):))glumesc :*
    eu fac destul de des pilaf, noua ne place in orice combinatie.
    pup dulce.
    O seara frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)