luni, 17 mai 2010

Copac aperitiv - din primul salariu de pe bucataras.ro



Din primul salariu luat de pe bucataras.ro ( adica primii galbeni stransi, ca sa nu intelegeti ca as lucra sub acoperire la ei :)))) mi-am achizitionat acest copac si am promis ca fac poze si vi-l arat si voua, nu mi-au iesit pozele bine, dar va dati voi seama ce vr sa spuna copacul asta :P

Ingrediente

  • 2-3 feliute de branza
  • 2-3 feliute de salam sasec ( am avut eu)
  • 1 castravete
  • 0 ridiche
  • masline
  • cateva feliute de ardei
  • o felie de paine
  • icre
  • 2 felii rulada din omleta

Mod de preparare

Pt inceput asamblam copacul, taiem branza, salamul, castravetele, ridichia cubulete, felia de paine o taiem in 4, punem icre pe ea si incepem sa ornam Copacul :)
La baza am pus rulada din omleta, painea cu icre si ardeiul, iar restul prin copac ;))

Tipsuri

  • se poate orna si in varianta dulce, cu fructe sau de ce nu cu chestii micute cum ar fi jeleuri ( pt cei mici), iar la baza covrigei, salatinii, etc.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)