duminică, 12 decembrie 2010

Tort cadou






Azi mama si soacra mea isi sarbatoresc ziua de nastere, amandoua sunt nascute pe 12 decembrie si pe amandoua le cheama Elena :D......din pacate, mamei mele nu i-am putut face nimic deoarece sunt departe de ea, insa i-am facut soacrei mele acest tort, care sper sa-i placa. La multi ani mamica mea draga!!!! la multi ani soacrei mele!

Ingrediente

pt blat:
  • 2 oua
  • 4 linguri de faina
  • 2 linguri de zahar
  • 4 linguri de apa
  • un praf de copt
  • esenta de vanilie
pt crema:
  • un iaurt de piersici
  • 1 plic gelatina
  • 1 lingura de zahar tos
  • 1 plic frisca pentru deserturi
  • 200 ml lapte
pt decor:
  • jeleuri de lamaie
  • 3 felii de madarina
  • o felie de kiwi
  • frisca
  • nuca de cocos verde

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le batem spuma cu un praf de sare,apoi zaharul, adaugam pe rand galbenusurile, apa, faina, praful de copt, esenta si omogenizam compozitia.
Tapetam forma de inimioara cu hartie de copt, punem compozitia rezultata in ea si dam la cuptor 15-20 de minute.
Pregatim crema:
Mixam praful de frisca cu laptele pana devine o spuma densa si pufoasa, din care vom opri 2-3 linguri pentru decor.
Separat mixam iaurtul cu zaharul.
Pregatim gelatina conform instructiunilor de pe pachet si dupa ce s-a racorit un pic o turnam in fir subtire peste iaurtul amestecat cu spuma de frisca, omogenizam si dam la frigider 5 minute.
Insiropam blatul, punem crema peste el si decoram cu jeleurile de lamaie, fructe, frisca si putina nuca de cocos verde.


3 comentarii:

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)