joi, 27 mai 2010

Ciuperci cu pui si cus-cus



in principiu am vrut sa fac doar cus cus si pui la cuptor, insa am dat de ciuperci in frigider si nu am rezistat sa nu le strecor si pe ele :d, a iesit o nebunie

Ingrediente

  • cateva ciuperci
  • un fir de usturoi verde
  • 2 pulpe
  • o punga de cus cus
  • ulei de masline
  • sare
  • piper
  • boia de ardei iute
  • apa fierbinte
  • cascaval ras

Mod de preparare

Se spala carnea si se pune la fiert.
Intre timp tocam usturoiul marunt, spalam ciupercile, le taiem feliute.
Intr-o tigaie punem cateva linguri de ulei, inabusim putin usturoiul, apoi punem si ciupercile si le lasam si pe ele sa se inabuseasca.
Dupa ce a fiert carnea o scoatem, supa nu o aruncam si stiti ce facem, nu?! o Supita "de pui fugit" pt bebelusi
Intr-un vas de yena punem putin ulei, cus-cus apoi amestecul de ciuperci cu usturoi, iar deasupra carnita ( eu as fi facut si fara, dar ma dadea sotul afara din casa :D =)) ), condimentam cu sare, piper si boia dupa gust, apoi punem apa fiarta cat sa acopere cus cus-ul, iar peste puem casaval ras si dam la cuptor pt circa 20 de min.

Tipsuri

  • carnea se poate prajii, eu am ales varianta asta ca e mai sanatoasa :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)