vineri, 3 decembrie 2010

Cosulete cu salata boeuf



Ingrediente

  • Pt Cosulete:
  • 250 gr faina
  • 150 gr unt
  • 1 galbenus
  • 3 linguri apa
  • sare
  • pt salata boeuf:
  • 2 morcovi
  • 6 cartofi
  • 1 borcan de gogosari in otet
  • 1 borcan de castraveti in otet
  • mazare congelata
  • 5 oua
  • o bucata de carne de porc
  • maioneza facuta in casa
  • sare

Mod de preparare

Pregatim cosuletele
Amestecam faina cu sarea, se adauga untul rece taiat cubulete, galbenusul si apa si se framanta bine. Se lasa sa stea la temperatura camerei o ora, dupa care se intinde o foaie, se decupeaza si se intinde in formele unse si tapetate cu faina. Se inteapa la baza cu furculita, se lasa formele in frigider pentru 15 minute, apoi se coc aprox 15-20 de minute.

Pregatim salata:
Se pun la fiert cartofii impreuna cu mazarea, morcovii si carnea. Separat punem ouale la fiert. Cand au fiert toate se taie cubulete mici. Se taie gogosarii si castravetii in cubulete mici si se lasa la scurs. Ingredientele tocate se amesteca apoi cu maioneza.
In cosuletele formate punem salata beouf. Aceste cosulete inlocuiesc painea si au un efect deosebit ( imi pare rau ca nu am facut poze cum trebuie insa le-am facut pt botezul nepotelului meu si numai de poze n-am mai avut timp :( )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)