vineri, 4 februarie 2011

cartofi cu masline la cuptor




reteta am vazut-o la rocsi si cum azi e zi de post m-am gandit sa-i fac, cu mici modificari, dupa gustul meu, au iesit foarte buni, cu siguranta o sa-i mai fac, ms rocsi :*

Ingrediente

  • 4-5 cartofi
  • cateva masline intregi
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • 2 linguri de ulei
  • cimbru
  • tarhon

Mod de preparare

Pentru inceput dam drumul la cuptor si bagam si tava sa se incinga.

Spalam si curatam cartofii si ii taiem ca pentru cartofi pai.

Intr-un castron facem o marinata din condimete + ulei.

Bagam cartofii taiati in acest amestec si cu mana ii tavalim prin el :D

Scoatem tava din cuptor si punem cartofii in ea, peste care vom pune maslinele pe care le-am intepat din loc in loc.

Dam la cuptor vreo 40 de minute la foc mediu.

Eu i-am mancat cu usturoi, sunt deliciosi pentru o zi de post.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)