sâmbătă, 4 iunie 2011

cartofi noi in crusta de mac si ou




daca va place macul cu siguranta o sa va placa si combinatia asta, de obicei fac cu susan si cum n-am avut in casa, am dat-o pe mac :D au iesit foarte buni si o sa mai fac, insa mai rarut ca-i mai dragut :)):))

Ingrediente

  • 1 kg cartofi noi
  • 1 lingura de mac
  • 1 ou
  • 2 linguri ulei
  • boia dulce
  • o lingura de mustar
  • sare
  • piper
  • 1 lingura pesmet
  • busuioc uscat

Mod de preparare

Spalam si curatam cartofii.
Ii taiem felii nici prea groase n iic prea subtiri.
Facem un amestec din celelalte ingrediente.
Dam cartofii prin amestecul rezultat.
Punem cartofii intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincazit app 30- 40 de minute la foc mic.
Se pot servii simplii langa o salata verde sau ca si garnitura.




2 comentarii:

  1. Foarte buna reteta!Doar azi am descoperit acest blog si tot azi am si testat aceasta reteta.Am facut atat cu mac cat si cu susan si cei cu mac au fost dupa parerea mea mult mai buni decat cu susan.Reusita reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca ai incercat reteta si ca ti-a placut, te astept sa incerci si alte retete de pe blogul meu.
      Pupici!

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)