vineri, 2 martie 2012

Pizza cu blat din felii de paine

Inainte nu-mi iesea sub nici o forma blatul de pizza, sau mai bine zis nu gasisem unul care sa-mi placa si faceam destul de des pizza cu blat din felii de paine, pe vremea aceea ziceam ca numai asa o sa fac pizza, insa am descoperit un aluat care m-a cucerit si care-mi place la nebunie.
Acesta este aluatul care m-a cucerit si pe care eu il folosesc si la cuptor.
Insa am momente cand ma apuca o leneee :D asa ca apelez la blatul din felii de paine, care nu a dat gres niciodata si pe care vi-l recomand cu incredere, mai ales daca nu ati gasit inca un blat care sa va multumeasca.
O buna prietena mi-a adus aminte de aceasta pizza, care mi-a spus ca a incercat-o, ms Cory....eu de obicei sunt in cautare de idei noi si uit de unele retete pe care le am si care sunt chiar bune :D ( modesta de mine :D )
Aici si aici mai aveti cate o varianta.

Ingrediente:
  • felii de paine ( de preferat toast, insa nu-i bai daca folositi normala )
  • 3 oua
  • 100 ml lapte
  • 100 g smantana
  • salam sasesc
  • masline
  • cascaval ras
  • ketchup
  • unt pentru uns
Folosim tava de la cuptor, pe care o tapetam cu hartie de copt si o ungem cu unt.
Punem feliile de paine pe toata suprafata tavii, iar in locurile ramase goale vom pune bucati de paine, dar stati fara grija, se vor lipii intre ele, nu vor ramne spatii goale :)
Batem 2 oua, pe care le amestecam cu laptele, vom unge feliile de paine cu ouale batute si vom dam tava la cuptorul preincalzit pentru 10 minute.
Intre timp pregatim toping-ul.
Taiem salamul feliute subtiri, dam cascavalul pe razatoare, iar maslinele le taiem feliute subtiri.
Dupa cele 10 minute scoatem tava din cuptor, ungem feliile de paine cu ketchup, apoi vom pune peste smantana amestecata cu oul ramas, peste care vom pune un strat generos de cascaval ras, feliutele de salam si masline si inca un strat de cascaval ras.


Dam tava din nou la cuptor pentru inca 25 de minute.
Se serveste calda, alaturi de un pahar de cola sau o bere :D

16 comentarii:

  1. Uitasem de varianta cu paine! O sa mai si eu.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beatrice, si eu uitasem, noroc cu prietenii care ne mai aduc aminte ;) pup

      Ștergere
  2. Arata foarte bine sigla ta! Pizza fac si eu, si azi si maine...
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, multumesc mult...si mie imi place tare mult :D...la noi duminica e zi de pizza :) Te pup!

      Ștergere
  3. Delicioasa si foarte rapida ! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. This pizza is really fast :) Sure it's delicious too!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate de pizza.Astazi m-a intrebat Diana cand mai fac si eu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. oh, ce bunatate ♥
    te pup scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte comoda varianta asta . O faceam si eu destul de des.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mami meu ne facea pizz asa !!!!!! GROZAVIE !!!!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)